HTML

Winelife

Winelife, azaz egy borászat élete a marketinges szemével. Akikről ez az egész szól: www.winelife.hu, facebook.com/winelife.hu

Friss topikok

2012.08.15. 21:53 akulbi

Once upon a time...

Az egész sztori valamikor 2005 táján kezdődött. Két testvér és egy unokatesó örökölt némi szőlőbirtokot. Először nem tudták mit kezdjenek vele, majd hosszas gondolkodás után tizenpár évesen megalapították CousinVin nevű borászatukat. Az első évjáratok finoman szólva is hagytak némi kívánnivalót maguk után, de a tanulási folyamat elkezdődött. 2010 tájékán a srácok megpróbálkoztak első palackos évjáratukkal, ami a szakemberek és a közönség tetszését is elnyerte. Valahogy minden összejött, jó volt a bor, tetszetős volt a különleges palackdizájn. Azért nem volt minden fenékig tejfel; méretgazdaságossági szempontból voltak gondok, hisz a 7500 palack egységköltsége nem volt alacsony, valamint a magyar piac még csak akkortájt ismerkedett a burgundi, illetve a csavarzáras palackokkal. 

A második évben a taktika maradt, a sortiment valamint a palackszám bővült. Ennek köszönhetően újabb problémákkal kellett szembenézni: Sopron és környéke túl kicsi felvásárlópiac, és hát beköszöntött a gazdasági válság is. Az emberek egyre kevésbé engedhették meg maguknak a palackos borokat.

Itt a nagy kérdés, hogy jön ez ide?

A válasz viszonylag egyszerű. A srácok mentora, aki már több, mint 20 éve Ausztria egyik elismert borásza (nem mellesleg magyar és soproni lakos) úgy gondolta, itthon is szeretne valami maradandót letenni az asztalra. Így történt, hogy 2011 végén a Cousint is beolvasztva megszületett a Winelife és hamarosan jön a második évjárat.

Az én szerepem ebben a sztoriban szerintük viszonylag egyszerű: a marketing, hisz a bor jó csak el kell adni, de nem mindegy hogyan. Erről szól ez a blog. 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://winelife.blog.hu/api/trackback/id/tr44714578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KEMI 2012.09.27. 22:57:13

Tisztelt KULBI! Érdeklődéssel olvastam bejegyzését, mely nagy hatást gyakorolt rám. Minden szavából kitűnik, hogy a témához értő, a bort tisztelő és szerető ember. Nagy jövőt jósolok a WINELIFE-nak, Sok múlik a marketinges munkáján is, talán az egyik legnagyobb feladat megtalálni a célközönséget. Az sem utolsó szempont, hogy valakinek milyen a stílusa. Bejegyzése szabatos megfogalmazású, könnyed és magával ragadó.Nem szabad átugrani egyetlen sorát sem, mert mindenhol megbúvik egy-egy igaz,szánk szélét mosolyra fakasztó, ízlelő bimbóinkat a borok kóstolására ingerlő szó. Jómagam teljes mértékig absztinens, nőből álló egyén vagyok, aki ebben a pillanatban adta fel távolságtartását a borokkal kapcsolatban. Értesítést kérek, a helyet és időpontot megjelölve, amikor az édes fehér boruk kóstoltatására, bárhol a nagy világban sor kerül. Nagy jövőt jósolok Önöknek, boraiknak.
Munkájukhoz sok sikert kívánok!
süti beállítások módosítása